Monday, April 11, 2011

ANTARA TIZ ZAQYAH,AGNES MONICA DAN MARIA OZAWA?

Angpa penah tak terjumpa muka yang serupa dengan angpa?.Penah tak?.Kalau ada pun member bagitau rupe angpa sama dengan si polan tuh,konfem angpa macam tak nak ngaku,lepas tuh akan cakap 'eh,mana ada sama?','eh,yke?sama ke?'.Cis!gila tak nak ngaku.Cher..angpa cakap ghupe aku ada iras macam siti nurhaliza,aku terus angguk ke-3 kali dan tak cakap apa-apa.Haha.

Baru-baru neh mata aku bawu perasan wajah TIZ ZAQYAH,AGNES MONICA dan MARIA OZAWA sama wok!.Seyes doe.Bila aku tengok drama Gemilang rasa macam Maria ozawa yang berlakon.Celaka je aku.Hehe.

Kalo angpa tak caye,ce..angpa usha gambar depa neh.
AGNES MONICA


  MARIA OZAWA


TIZ ZAQYAH


Sama tak?.Sama tak?.(cepat angguk,kalo tak aku bagi sedas dua)..


Kaki lima : Hot!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...