Monday, March 28, 2011

APA KATA SURVEY!

Baru-baru neh,mukabuku ada buat application baru yang dinamakan 'ASK A FRIENDS'.Application neh lebih kurang macam survey la.Angpa boleh isi jawapan angpa sendiri atau tick pada jawapan pilihan yang angpa rasa best.So,aku macam terpanggillah nak tanya member-member aku,amenda perkara pertama yang depa pandang kalau nak cari awek/balak?.Sebab aku tanya neh,aku nak tau gak selera depa macam mana?.Buat setakat  neh,peratusan yang paling tinggi adalah 'AGAMA'.


So,aku harap apa yang depa jawab neh benar belaka lah.Memandang seseorang itu atas agamanya.Yang paling aku geli hati,ada gak yang nak awek/balak depa pandai main poker.Nayalah.

Ternyata rupa dan harta bukan menjadi ukuran jika kita sukakan seseorang tuh.Batoi ka?.
Ada gak survey yang dibuat oleh orang lain antaranya :

Kalau anda ditakdirkan ajal pada minggu depan.Dan anda diberi rm 1Juta.Apakah yang akan anda lakukan?.

Nampak aku jawab apa?.Nak kawin dulu.Nampak noh aku tak sabaq nak kawin.Dah nak tumpo pun pikir kawin.Masak!.
Antara lelaki dan perempuan.Siapa lagi cerdik?.
 
Better aku rasa soalan neh tukar jadi,apakah jantina anda?.Sebab yang jawab rata-rata undi ikut jantina.Haha!.

Tahun lahir mana yang paling hebat?.

Yang neh pun sama.Baik tanya tahun bilakah anda lahir.

Banyak lagilah soalan survey ditambah pulak dengan jawapan yang pelik.Entah hentam kromo saja kot.
Apa-apa pun..

apa-apalah!

Kaki lima:soalan survey untuk angpa,aku neh comei ke tak?.muahaha!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...