Friday, April 22, 2011

ZILA BAKARIN VERSI GUA!

Selalu kalo gua bangun nak solat subuh,gua akan mencerminkan diri gua.Kekadang gua nampak muka gua macam neh,



 LISA SURIHANI :)

Kekadang begini pula,
JENIFER LOPEZ :D

Gua rasa cermin bilik gua neh milik mak tiri snow white agaknya ke rupa gua memang macam neh?.haha.

Pagi tadi,macam biasa rutin gua bangun pagi akan lihat cermin dulu..tetiba gua nampak muka gua serupa macam neh,




macam macam

ZILA BAKARIN!

lagi sekali gua cakap,

ZILA BAKARIN!!

Oke,gua tak puas hati.Gua amik masa 10minit. Apasal muka gua sama macam zila bakarin.Apasal?!.Gua tak cucuk botox pun kat bibir gua.Tak cucuk oke!.Binatang mana yang cemolot bibir gua sampai jadi bengkak tahap gila punya sakitnya.Ah,tidak!.



macam neh ghupe gua sekarang!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...