Sunday, April 17, 2011

SURAT LAYANG UNTUK MARK ZUCKERBERG ...

Kepada Mark Zuckerberg,

Gua tulis surat neh bukan nak cakap i lebiu atau apa-apa.Gua nak bagi cadangan sikit dekat lu.Ada baiknya lu mansuhkan sistem IM kat facebook tuh.Nak tau sebab apa?.Sebab gua dah jenuh nengok news feed gua penuh dengan sembang wall ke wall,kalau takat satu dua gua boleh tangani dengan tangan gua je.Ini sembang berjela jela pasal gosip la,jantan la,tuh belom masuk pasal gado dengan balak,lagi hawo.Ah,gua memang dah tak larat.Nak hide kang,memember pulak.Nak tegur kang,takut sentap.Jadi,ada baiknya gua amik inisentif tulis surat dekat lu.Bebudak neh,dah tak nak pakai lu punya IM.Kalau tak de IM,depa duk sembang wall ke wall baru gua boleh terima budaya tersebut.

Diharap,lu pertimbangkan cadangan gua neh.

Harap maklum.cau!
 Yang Benar,
Pengguna FB.




Kaki lima:sape rasa apa gua rasa?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...